VÍDEO | Dia Internacional dels Ocells Migradors 2021

Des d’ADR Camp d’Elx vam organitzar una jornada d’anellament científic i alliberaments d’aus recuperades al Parc Natural del Fondo pel Día Internacional dels Ocells Migradors, al maig 2021, gràcies a la Societat I·licitana d’Ornitologia-SIO, Centre de Recuperació de Fauna Silvestre Santa Faç, Riegos de Levante margen izquierda i la Regidoria de Medi Rural de l’Ajuntament d’Elx.

Amb aquesta activitat d’educació ambiental, col·laborem en la divulgació del coneixement i la valoració del territori, especialment de les aus i dels seus hàbitats, a més d’acompanyar i recolzar el treball dels col·lectius i entitats participants.

Compartim un vídeo de la jornada, on expliquem què és i per què és necessari l’anellament científic, i mostrem el procés.